Brezpapirno. Brez glavobola.

VSI DOKUMENTI. VSI PROCESI.

BusinessConnect zajame vse dokumente, ki vstopijo, nastanejo ali zapustijo podjetje. Ne glede na njihov izvor, čas nastanka ali namen uporabe. Ne glede na to ali gre za 50 centov vreden parkirni listek, ki je priloga potnemu nalogu ali 50 milijonov težko pogodbo. 

Uporablja se za:

  • Digitalizacijo vložišča
  • Vodenje nabavnih postopkov
  • Fakture in e-račune
  • Vodenje sej uprave
  • Pripravo in usklajevanje pogodb
  • Vodenje ISO dokumentacije
  • Kadrovske postopke
  • Spremljanje izvedbe sklepov in projektov

 

POSEBNI MODULI ZA ZAVAROVALNICE IN BANKE

V IN2 smo razvili dodatna orodja znotraj BusinessConnect rešitve. Module za zavarovalništvo, bančništvo in storitvena ter proizvodna podjetja, in sicer:

  • podporo za tehnično dokumentacijo,
  • podpora za dokumentacijo investicijskih skladov.

ZAUPAJO NAM

BANKA SLOVENIJE

KBM INFOND

GEN-energija

SKUPINA ŽITO

 

 

 

POLYCOM

Partnerstva

MARG

BROŠURE

3
Brezpapirno. Brez glavobola.

Pomagamo vam, da se znebite papirja in razvijete nove navade.

ALI DANES POTREBUJEMO DOKUMENTNI SISTEM?

To je eno izmed najbolj pogostih vprašanj, ki jih prejmemo. Ne glede na panogo. Vendar v celoti razumemo zakaj.

Nihče od nas namreč ne loči več med papirnatim poslovanjem in dokumenti na ekranu. Skoraj vse vsebine prej ali slej postanejo digitalne. Od fotografij z izleta, do zaupnega poslovnega poročila. Vse shranjujemo na disku ali Dropboxu. Ko potrebujemo dokument, se napotimo v e-poštni nabiralnik in ne po mapo v omari.

Zato ni pravo vprašanje ali potrebujemo dokumentni sistem, ampak kakšen naj bo. Le hiter in priročen? Ali takšen, ki uredi poti dokumentov med sodelavci, odpravi podvajanja in čakanja, nas opominja na pogodbene roke, pospeši poslovanje podjetja in je zelo varen? To je ideja BusinessConnect rešitve, ki jo zagotavljamo v IN2.

EN POGLED ZA VSE VRSTE DOKUMENTOV

Mnoge rešitve za brezpapirno poslovanje ne zaživijo v praksi. Zato, ker pretvorijo tiskani papir v množico menijev, gumbov in prilog. Mi delamo bolje. Dokument postavimo v središče ekrana in s tem v središče pozornosti. Desno od njega so datumi, opombe, pooblastila in druge lastnosti. Spodaj se nahajajo možne akcije, podpisi, pregledi, komentarji.

ENAKA IZKUŠNJA, ZA VSE TIPE DOKUMENTOV

Danes nimate ene mize za pregled potnega naloga, druge za pisanje poročila, tretje za urejanje preglednice z dopusti. Podobno je v BusinessConnect. Vedno ste za isto mizo.

Ne glede na to, kakšen tip dokumenta obravnavate. Naj gre za likvidiranje fakture ali komentiranje dopisa, dokument bo vedno na sredini zaslona, informacije o dokumentu na desni, možne akcije spodaj. To je tako preprosto in naravno, da osnovnošolček takoj dojame. Enako velja za spremljajočo mobilno aplikacijo. Z njo je dostop in delo z dokumenti zelo naravna izkušnja tudi izven pisarne.

PREGLED NAD PAPIRJEM JE NADZOR NAD PODJETJEM

Vsako naročilo, sklep ali pogodba je vedno pri nekom v obdelavi ali hrambi. BusinessConnect daje nadrejenim in vodstvu moč, da z enim klikom vidi, kako poteka delo in kje stvari napredujejo. Oziroma kdo zamuja pri izvedbi nalog. Kaj stoji in potrebuje nujno intervencijo. Brez čakanja na poročila. Sodelavci vidijo seznam lastnih nalog in kje sami čakajo na druge za pomoč ali povratno informacijo. Zato je v podjetjih, ki uvedejo BusinessConnect manj negotovosti, ugibanja in nenehnega spraševanja. Čuti se manj stresa in več boljšega sodelovanja.

EN DOKUMENT V VSEH SISTEMIH

Lepo je, ko vse dokumente takoj najdemo. Ko vemo, da so lepo zloženi v arhivu, ki je obenem skladen z zakonodajo. Vendar imeti dostop do vseh dokumentov tudi v drugih poslovnih aplikacijah, na primer v CRM in ERP, je skoraj neprecenljivo. BusinessConnect  je tesno povezan z INsurance2 in INvest2 ter povezljiv z rešitvami drugih ponudnikov, kot na primer SAP, MS NAV, MS AX, Infor in EBS. V vse te sisteme dostavi možnost dostopa do dokumentov in obdelave, kar močno olajša in pospeši delo.