IN2 CRM upravljanje odnosov s strankami

PRITEGNITE INTERES BODOČIH STRANK

Ustvarite zanimive uporabniške izkušnje in izžarevajte občutek, da se je vedno moč zanesti na vaše storitve. Prepoznajte vpliv posamezne stranke na njeno omrežje prijateljev in poznanstev. Uživajte v delu s prijaznim uporabniškim vmesnikom na računalnikih in mobilnih napravah.

Z IN2 CRM rešitvami boste vedno prepričali obstoječe stranke s prijetnimi in učinkovitimi stiki, s pravimi odgovori ob pravem času.

 

CRM PRILAGOJEN ZA VAŠO DEJAVNOST IN PANOGO 

IN2 CRM temelji na preverjeni Microsoft Dynamics platformi, ki je naše izhodišče za vsebinske prilagoditve in nadgradnje po meri posameznih panog. Predvsem zavarovalništva, bančništva in storitvenih podjetij. 

MS Dynamics uporabljamo tudi kot končni naslov za vse vaše dosedanje prodajne baze, podatke in procese. S tem dobite poenoten način dela v celotnem podjetju. Avtomatizirata se prodaja in marketing. Na voljo je poglobljeno poročanje o delu in rezultatih kampanj.

IN2 CRM omogoča:

  • Integracijo z družbenimi omrežji in omni-channel enovito komunikacijo
  • Avtomatiziran prodajni proces
  • Odzivno in ciljano trženje z naprednim spremljanjem navad kupca
  • Upravljanje klicnega centra, s podporo Inbound & Outbound procesom
  • Podrobne prilagoditve nadzornih plošč in poročil
  • Odzivno uporabniško podporo
  • Portale za uporabnike in stranke

ZAUPAJO NAM

ADRIATIC SLOVENICA

VZAJEMNA

SIQ

PARTNERSTVA

MICROSOFT

KINGSWAYSOFT

2
PREKLOPITE NA OMNI CHANNEL

Približajte se uporabnikom in bodite prisotni vsepovsod, kjer se najraje zadržujejo. Skrajšajte strankam poti do vaših storitev in nagovorite jih v pravem trenutku. 

SPLET, MAIL, OMREŽJA IN NAPRAVE NA ENI TOČKI

Nekoč so se kupci nahajali le v službi ali na domu in prireditvah. Oglaševali smo na televiziji, v časopisih in na radiu ter jih klicali po telefonu. Danes so kupci na več mestih hkrati. Pijejo kavo, komentirajo na LinkedInu, spremljajo Facebook. Sami nam sporočajo, kaj jim je všeč, kje so bili, s kakšnimi stališči se strinjajo in kaj odklanjajo.

Zato vam IN2 CRM daje sposobnost hitre povezljivosti z družbenimi omrežji in novimi mediji, kjer se kupci pogosto zadržujejo. Prav tako spremlja njihove aktivnosti na digitalnih orodjih in portalih zavarovalnice.

Na ta način lahko usmerjate delo in merite učinek klicnega centra, prodajalcev in sodelavcev marketinga na vseh kanalih. Ne zgolj, ko uporabljajo telefonske klice, e-poštne kampanje ali trkajo na vrata. Temveč tudi, ko stranka stopi v stik z vami po katerikoli drugi poti.

Pametna pomagala vodijo vaše sodelavce skozi pripravo ponudbe, ki upošteva navade kupcev in je zanje najbolj zanimiva. Je takšna, da jo omenijo, delijo in priporočajo prijateljem. 

SPROTEN VPOGLED V PRILOŽNOSTI, AKCIJE IN REZULTATE

Poročila in prikazi rezultatov se v IN2 CRM na številne načine prilagodijo kontekstu vašega dela. Omogočajo krovne preglede, kot tudi vrtanje v podrobnosti vsake prodajne ali marketinške akcije. Na voljo je pregled kazalnikov uspeha po posameznih produktih in številnih drugih kategorijah. Avtomatsko in v realnem času, brez čakanja na ročno pripravo poročil.

KONSOLIDACIJA PODATKOV: IN2 MASTER DATA MANAGEMENT SYSTEM

Dodatno hitrost CRM sistema zagotavljamo z IN2 Master Data Management System (MDM) storitev. Gre za najboljši način poenotenja CRM podatkov z drugimi bazami podatkov, ki jih uporabljate, na primer v ERP sistemih ali javnih registrih. IN2 MDM poveže vse baze v poenoten virtualni podatkovni model. S tem poveča natančnost zapisov, odpravi podvajanja in omogoči mnogo hitrejše indeksiranje ter iskanje informacij.

Najboljša pot do uvedbe CRM
To prevent automated spam submissions leave this field empty.