INsurance2 DIGITALNA PLATFORMA

HITRA UVEDBA OMNI-CHANNEL IZKUŠNJE

INsurance2 DIGITALNA PLATFORMA preobrazi poslovanje na digitalno in uvede omni-channel enovito izkušnjo.

Zavarovalnicam omogoča, da:

  • vzpostavijo omni-channel za vse funkcije od povpraševanja do sklepanja,
  • upoštevajo vse razpoložljive informacije o stranki pri oblikovanju ponudbe,
  • uvažajo in izvažajo podatke od uporabnika do zaledja in obratno, brez dodatnega programiranja povezav.

BISTVENO ZA NOV NAČIN POSLOVANJA

Nekoč je zavarovalništvo izhajalo iz produktov. Zavarovanje za avto, hišo, življenje. Kupljeno v poslovalnici ali s pomočjo agenta.

Danes je trend ponujanje produktov po meri. Prilagodljivih na razmere zavarovanca. In te se spreminjajo vseskozi življenje – poročimo se, dobimo otroke, prvič kupimo hišo; potrebujemo vedno drugačna, nova kritja.

Pričakujemo, da se o tem lahko pogovarjamo z zavarovalnico po digitalnih poteh, ko nam to najbolje ustreza, ne ko ima zavarovalnica čas. Da nam ni potrebno večkrat izpolnjevati istih obrazcev ali čakati na liniji.

Danes je za uspeh zavarovalnic bistveno, da dodajamo nove portale in storitve za stranke in agente. Vendar ne kot spletne maske starega načina dela. Temveč kot sodobne kanale pogovora, prodaje in spodbujanja angažiranosti ter zvestobe. To je bistveno in edini pravi smisel digitalne transformacije. 

V IN2 verjamemo, da zavarovalnice lahko izpolnijo ta pričakovanja, če hitreje dodajajo nove IT storitve, vodijo komunikacijo, prodajo in podporo na omni-channel način ter imajo v rokah zelo ažurne poslovne informacije. Zato smo razvili INsurance2 DIGITALNO PLATFORMO.

ZAUPAJO NAM

VZAJEMNA

5
DIGITALNA PLATFORMA

Dodajanje novih digitalnih storitev, ki upošteva vaše potrebe po vklopu novih prodajnih kanalov.

VEČJE ZADOVOLJSTVO AGENTOV IN STRANK

Spletni portali za agente in stranke, izdelani na omni-način, zelo pozitivno vplivajo na odnos med zavarovalnico in zavarovanci. Stranke niso več omejene na pasivne spletne strani, ampak imajo na voljo pravo digitalno poslovalnico. V njej lahko urejajo postopke, prijavljajo škode, dobivajo individualne izračune, sprožijo postopke. Agenti in drugi sodelavci vidijo vse dejavnosti zavarovanca, spodbujajo začetek prodajnega procesa, so oboroženi s pravimi informacijami in imajo orodja za pogovor s strankami po sodobnih kanalih.

NOVE MOŽNOSTI ZA STRATEŠKI IN PRODUKTNI RAZVOJ

MOČ V ROKE LASTNEGA IT-ja

INsurance2 DIGITALNA PLATFORMA ima vnaprej pripravljene vmesnike od in do vseh zalednih sistemov. Ni potrebno izdelovati neposrednih povezav med sistemi. Interna IT ekipa samostojno določa pravice dostopa do podatkov. Uporabi nadzorno ploščo in z nekaj kliki dodeli pravice. Zato pri razvoju novih IT storitev odpadejo stotine ur prilagoditev in popravkov. Čas uvedbe novosti se skrajša za več mesecev.

5 korakov do digitalne zavarovalnice

Ustvariti omni-channel okolje je velik izziv. Stranke želijo imeti dostop do vsebin in storitev na vseh digitalnih napravah. Prenesite vodič in spoznajte kako najhitreje ponuditi zavarovancem, kar pričakujejo in dati ekipi orodja za doseganje rezultatov. 

To prevent automated spam submissions leave this field empty.