Vzajemna poenotila podatke o strankah

Vzajemna se je obrnila na IN2 v iskanju podpore pri uvedbi CRM rešitve, ki bi pripeljala poslovne informacije o strankah iz več sistemov in odlagališč ter excel datotek v eno aplikacijo. 

Poleg običajnih pričakovanj do CRM-ja, kot so 360-stopinjski pogled, vodenje klicnega centra in pogled nad delom agentov, je Vzajemna želela dobro vpetost nove rešitve v vse obstoječe tehnologije, jedrno rešitev, brezpapirno poslovanje.

IN2 je tesno sodeloval s projektno ekipo Vzajemne in določila globino, faznost in realna končna pričakovanja. Z uporabo posebnih IN2 CRM modulov za zavarovalnice se je čas uvedbe skrajšal za dobra pol leta. Sledila je zelo natančna in hitra integracija v zaledne sisteme. 

 

 

Rezultat

Danes Vzajemna deluje hitreje in bolje. Vsi dogovori s stranko, sestanki, povpraševanja, obiski poslovalnic, odgovori podani v klicnem centru so takoj na voljo agentom. Ne glede na to, kdo od sodelavcev Vzajemne se pogovarja s stranko, vedno ima pred seboj, na enem mestu, vse podatke o tem, kaj se je dogajalo s stranko. Agenti lažje predvidevajo, kaj dodatno ponuditi in kako prilagoditi pakete. Podjetje lažje načrtuje up-sell in cross-sell prodajne rezultate.

IZZIV

Premakniti vse podatke o strankah na eno točko in hitro spraviti prave informacije do pravih ljudi. 

UPORABLJENE REŠITVE

IN2 CRM

INsurance2

Podatki o vseh interakcijah z uporabniki so zbrani na enem mestu tako, da jih je enostavno uporabljati in deliti med sodelavci. S tem je Vzajemna pridobila boljši vpogled v potrebe uporabnikov.

O naročniku

Vzajemna je z 860 tisoč člani največja zdravstvena zavarovalnica v Sloveniji. Njeno osnovno dejavnost predstavljajo dopolnilna zdravstvena zavarovanja, poleg tega pa nudijo tudi vrsto drugih zdravstvenih zavarovanj. Zavarovanje Zdravstvena polica omogoča takojšen dostop do specialističnih pregledov in operativnih posegov, ponujajo pa tudi nezgodna zavarovanja, zavarovanja za primer težjih bolezni in zavarovanje z medicinsko asistenco v tujini.